Thursday, December 01, 2005

2 scanning og ingen start på hormoner

Jeg er så træt, jeg sover meget, spiser ganske lidt, og jeg har ingen energi overhovedet.
Jeg slæber mig afsted efter dagene og har mistet mit ellers så bestante overblik.

Jeg skulle scannes igen igår og starte på hormonerne. Men suk kroppen vil kun gå sine egne vegne. Min menstration er ikke kommet.
Den normale procedure er, at man fortsætter med en uges nedregulering mere. Men fordi det snart er jul, er det ikke en optilmal løsning for mig, da jeg formentlig vil ramle ind i at skulle have taget æg ud den 23 december, og det gør de ikke på klinikken.
Så derfor skal jeg ringe, så snart min menstration kommer og vil så blive scannet samme dag eller næste dag og starte op på hormonerne efterfølgende.
Problemer er der selvfølgeli stadig, hvis ikke den er kommet inden onsdag, og så står jeg igen i en helt ny situation.

INGENTING er som sidste gang, og det er så skævt det her forsøg, jeg blive forbavset, hvis der overhovede kommer befrugtede æg ud af det.
Allerede ved tilmeldingen var der kans, så har jeg til forskel fra sidste gang haft mange bivirkninger. De værste er dog hovedpinen, kvlamen og hævelserne. Ingen menstration efter to uger på nedgerulering, i første forsøg startede jeg op med hormoner efter to uger.

Jeg ved godt, at det optimale for mig vil være, at jeg slapper af og tænker på noget andet. Men det er bare ikke muligt, når man er i kapløb med tiden.
Hvert minut minder mig om den manglende menstration og følgerne af det, jo nærmere jeg kommer på onsdag.
Det sætter alle mine funktioner på standby dog lige med undtagelsen af at tude mindst 5 gange om dagen.
Igår var jeg ikke lige helt sikker på, den vej jeg kørte, og jeg begyndte at græde som et lille barn, der var efterladt.
Stort set alt flyder sammen for mig, jeg kan ikke sortere, og jeg tager mig af alt og vil løse det her og nu.
Jeg har mareridt om natten, hvor jeg hovedsageligt drømmer om, at D.D ikke er hos mig mere.
Når jeg vågner om morgnen, er der ufattelig langt for mig til aften, og det er svært for mig at se en ende på dagen.

3 comments:

HBT said...

ØV sikke noge rod. Måske det netop er dette rod der gør det lykkes denne gang? Det håber jeg. Kryder for at mens snart indfinder sig.

Knus

Solsikke said...

Kæmpe trøstekram! Det lyder som om du har brug for det!

Er det ikke muligt for dig at drosle lidt ned, og ligge dig ind under dynen med en god bog eller noget? Det lyder som om du trænger til at passe på dig selv!

Jeg håber at menstruationen er startet nu, og alting ser lysere ud for dig!

Kærlig hilsen
Solsikke

Amocca said...

jeg krydser for at det hele falder i hak. der er jo desværre ikke så meget andet jeg kan gøre...

krammer
amocca

ps. jeg lover at få sendt det blad til dig en af dagen (amocca sætter sig ned og skammer sig lidt over at det har taget så lang tid)