Wednesday, May 18, 2005

2 scanning og stimulering

viste sig at være tilfældet idag.

Jeg skal starte med Gonal-f 150 enheder i morgen aften. JUBIIIII så skal jeg have chokolade......
Mandag er det blodprøvetagningsdag, som skal være om morgenen, det vil sige ved 8 tiden. Udfra den vil de kunne se, om dosisen er ok, eller om den skal reguleres, og jeg vil samtidig få en ny dato for scanning.

Lægen regnede med en 11 dags tid med stimulering. Det vil sige lagt æg tilbage om ca to uger !!!!!
Det er lidt mærkeligt at tænke på. Endnu mere mærkeligt bliver det nok at få lagt æg tilbage.
Det bliver garanteret endnu mere mystisk at skulle kunne forholde sig til det i de 14 dage.
Og lur mig om det ikke bliver ubeskriveligt mærkeligt, hvis nej jeg mener, når blodprøven viser sig at være possitiv.

Her har man bare ventet i små to år, og så fatter man det ikke, når det ligge lige foran en.

5 comments:

soesterlystig said...

Det vil altså sige, at du er gravid om en måned??? He he... Mit håb for dig sætter alle sejl ind...
;-)

GitteK said...

That´s the spirit!!!

Xér for dig!

HBT said...

Ihhh hvor vildt m.s - og du har overhalet mig indenom.

Det med blodprøverne bruger de vist ikke alle steder gør de?

Jeg håber du om en måneds tid får en positiv blodprøve.

Kh Heidi

Amocca said...

sådan du! Så i slutningen af juni kan du kalde dig vordende....

thumbs up

Amocca

Spirren said...

hbt - det ved jeg ikke, men her er det fast procedure. Det er en hormonblodprøve (p-østradiol) !