Thursday, May 19, 2005

Regnet forkert

Øv jeg har regnet forkert.

Det er ægudtagning om ca. 14 dage, det vil sige ægoplægning to dage efter. Så det bliver sikkert den fredag, hvor jeg skulle være på vej til udlandet !!!!!!

Det kan selvfølgelig også være, at der sker et mirakel, og at jeg "kun" skal have stimulering i en uge, for så ser tingene jo helt anderledes ud.

Har lige talt med sygehuset, hvor jeg plejer at få taget blodprøverne. De analyserer ikke selv deres blodprøver men sender dem videre.
Det betyder, at jeg skal have taget den blogprøve på mandag på det andet sygehus. Da fertilitetsklinikken skal bruge svaret samme dag, betyder det endvidere, at det skal være fra morgenstunden og så på min fødselsdag !

6 comments:

soesterlystig said...

Sidst blev jeg kun stimuleret en uges tid - og jeg producerede altså 15 æg... Så det kan jo lade sig gøre.... Håber det arter sig!

Mette said...

Kæreste MS

Prøv at lade være med at regne for det passer aldrig alligevel. Prøv at tage en dag ad gangen - ved hvor svært det er når man SKAL noget, hvor man ikke lige kan komme til skanning eller andet...

Iøvrigt - jeg var IKKE til vejning i går! Vi brugte en hulens masse penge på en ny bil (som familien ikke ved noget om endnu, derfor kan jeg ikke svare dig på egen blog) Men jeg LOVER at jeg nok skal komme afsted i næste uge:)

Knus Mette

Spirren said...

Jeg holder øje med dig Mette ;-)

HBT said...

Ja lad for guds skyld være med at tælle og regne - det kan give tilbageslag har jeg fundet ud af.

Jeg håber du er super hurtigt at stimulere til at være en god høne så alt kommer til at passe sammen.

Kh Heidi

Anonymous said...

Jeg har prøvet alt mellem 8 og 17 dages stimulering. Og det var med samme dosis Gonal-F men forskellige nedregulering. Det er håbløst at regne på det.

Men hvad betyder en tur til udlandet kontra en spire i maven? Du må bare lægge dig syg og aflyse. Den er ikke længere end det.

Anonymous said...

PS. Lad være med at stres dig selv med alle disse planer. Aflys turen i hovedet og blive glædeligt overrasket, hvis du kan komme afsted alligevel