Friday, October 28, 2005

Pludselig ændrer det hele sig

Igår da vi gik i seng, beklagede jeg mig endnu en gang til D.D over manglende menstration.
Jeg sagde til ham "jeg tør væde på, at den kommer imorgen lidt over otte".

Jeg fik ret. Da klokken var 08.18, fik jeg min menstration.
Jeg skyndte mig at ringe til fertilitetsklinikken og tilmelde os. Jeg ved godt, at det skal ske mellem 16 og 8, men jeg satsede.

Så blev jeg ringet op ved 10tiden af dem. Ups nåede jeg at tænke, står jeg nu til skideballe.
Nej hun var bare forvirret, fordi hun kunne se, at vi var igang!!!
Sidste gang da jeg afmeldte, var der ikke blevet noteret noget om det.
Mysteriet blev opløst, og hun sluttede smilende af med at sige "ok du hører fra os senre på dagen"

Så nu venter jeg bare ihærdigt på at klokken slår.


UPDATE: Klokken slog men telefonen ringede ikke igen øv, de tog den heller ikke, da jeg prøvede.
Øv altså denne omgang ligner en af dem med en masse ventetid.....

Jeg må prøve at fange dem mandag i stedet.


Rigtig god weekend til Jer alle

8 comments:

Amocca said...

hehe nå så du er igang - der kan man bare se ....

Håber du kommer med - krydser alle lemmer - det er faktisk drønsvært for mig at skrive det her pga de krydsede arme og fingre

Mira said...

Krydser for at du kommer med!!!

Anonymous said...

Åh puha! Så mangler du bare at få lov til at komme med. Krydser!

Monja said...

Held og lykke

Frandse said...

Krydser for at du kommer med og denne gang er gange hvor det sker
:-)
Knus
Anne

Mette said...

Også mange krydser herfra...

Monja said...

Øv altså, jeg håber der er sket en fejl. Afvisninger er ret ærgerlige når man har sat sig op til det.

Knus Monja

Amocca said...

hvordan går det? kom du med?