Thursday, October 27, 2005

Kom nu menstration

Jeg er ved at rive hovedet af mig selv.
Menstration er stadig ikke kommet, og ja tissetesten er lavet. Behøver jeg at nævne, hvad den viste, nej vel.

Har søndag og mandag haft de sædvanlige menstrationssmerter. Ja faktisk har jeg siden søndag bare tænkt, nu er den på vej.
Prøver at sige til mig selv, at jeg skal slappe af.

Men det kan jeg jo ikke.
Vil bare have, at den skal komme inden imorgen tidlig klokken 8, så kan vi nemlig tilmelde os i denne omgang.
Kommer menstration efter fredag klokken 8, ja så starter en ny omgang.
Svaret ang. plads får man altid fredag, og jeg gidder ikke at vente en hel uge på at vide svaret.
I forhold til kalenderen er det egnetlig ligegyldigt.
Men jeg GIDDER bare ikke at vente mere.
Den tanke om menstration, den bider sig fast i mig, og jeg kan bare ikke slippe af med den, lige meget hvad jeg prøver.
Den er der bare og vil ikke forsvinde.

Nu vil jeg sgu igang og havbe det her forsøg overstået.

Nogen gode råd til det ene eller andet ?????

3 comments:

Anonymous said...

Ring og sig at du har fået mens i morgen. Et par dage fra eller til gør sgu ingen herregård. Hvis du ikke er klar til at nedregulere på 21 dagen trækker de den bare lidt

Freudika said...

For mig hjælper det som regel at sætte en dag 2-3-4 dage ude i fremtiden, som "test-dag" ... truslen om test plejer at virke ...

Spirren said...

God ide Rikke, og jeg ville have gjort det, hvis ikke menst. var kommet alligevel.

Freudika testen var jo allerede taget :-)