Wednesday, November 22, 2006

Næsten 10 uger

Tak for alle Jeres tilbagemeldinger i sidste indlæg.
Jeg har meldt mig til et efterfødselshold, som starter i næste uge, og egentlig ved jeg ikke helt, hvad det går ud på, men jeg glæder mig til at komme igang.

Lillemanden bliver meget snart ti uger. Han er så opmærksom og nyssgerig nu. Han udforsker alt det, han kan komme i nærheden af.
Ofte stirrer han vildt på noget bestemt i nogle minutter ad gangen. Han ser meget koncentreret og målbevidst ud, når han gør det. Mon det er på de tidspunkter, hvor han virkelig suger til sig og lærer, det tror jeg.
Han er også begyndt at daske til tingene i kravlegården og rækker ud efter noget, hvis man sætter det foran ham. Trods det er jeg i tvivl, om han endnu har fået øje på sine hænder?

Nu er vi oppe på 7-8 timer om natten i et stræk, og stadig de 3/4 timer om formidaggen og den ene om eftermidaggen i barnevognen.
Han pludrer også dejligt nu, og er igen blevet en helt anden "slags" baby.

Det går rigtig godt på ægteskabsfronten, og det er sgu dejligt.
Igår tuede jeg en kort stund, fordi jeg føler mig så heldig og glad. Jeg elsker min lille familie, og vi er vist kommet godt ind i familielivet og fundet os godt til rette alle tre.

1 comment:

Anonymous said...

Skøn læsning!