Thursday, October 05, 2006

Jeg vidste ikke

At det er almindeligt, at nyfødte drengebørn godt kan tisse lidt blod i deres første dage. Det gør de, fordi det hele skal i gang!
At spædbørn kan gylpe/kaste lidt blod op i starten, fordi moderens bryster har haft sår og derfor blødt lidt!
At der kan/må godt gå 10 dage, hvor spædbørn ikke har afføring, hvis de får bryst. Endvidere en tommelfingerregl der siger, at de bare skal have afføring en gang om ugen!

Man lærer hele tiden og heldigvis har jeg her mulighed for at give det videre til andre!

2 comments:

Anonymous said...

Der er mange ting som viser sig at være nogen velbevarede hemmeligheder, som man ikke kan læse om nogen steder og ingen fortæller en om.

Bagefter har man det selv sådan: Gud, vidste du ikke det?

Underligt!

Frøkenhat said...

Øs endelig ud af din nyerhvervede viden - jeg ved ingenting, så jeg suger til mig og håber at kunne huske det hele.