Saturday, October 07, 2006

3 uger


gammel er min lille trold.
Han vokser og vokser.
Det er vildt, som han udvikler sig. Han har et par gange vendt sig om på siden, måske er det en tilfældighed, men hvis man holder sine hænder under hans fødder, når han lægger på ryggen, så gør han det altså også!!!
Idag vendte han for første gang hovedet selv til siden.
Han er meget bevidst i vores kontakt og god til at holde øjenkontakten.
Han er vild med at se sig selv i spejlet, når han ligger i sin kravlegård.

På mandag starter D.D job igen, og vi får igen en ny hverdag herhjemme bare trolden og mig. Mon ikke vi kommer til at føle det lidt tomt de første dage????

Så har jeg fået invitation til mødregruppe. Jeg er spændt på at se, om det er nogle mennesker, jeg kan have noget til fælles med.

5 comments:

Mette said...

Der sker lynhurtigt ting og sager i de smås udvikling - det er faktisk VILDT så hurtigt det går nogle gange!
Ja, det bliver en ganske anden dag, når I to skal være alene hjemme og MrD er på arbejde - men det er også dejligt at få hverdagen i gang! Tro mig... Selvom man nogle gange ønsker at manden kunne blive hjemme en dag så man selv kan sove...

Mødregruppe - jeg har været glad for min begge gange. Vi var 6 mødre i Amalies gruppe og den ene ser jeg stadig:) Held og lykke!

Solsikke said...

Hvor lyder det bare som om I hygger jer alle 3! Jeg er sikker på at det kommer til at gå godt, selv når du skal være alene med den lille.

Stort knus,
Solsikke

Anonymous said...

Tomt?
Selv om farmand er på job, så tænker jeg, at du nok skal få hænderne fulde. Den første tid på barsel synes jeg, gik rivende stært. Den sidste tid manglede jeg farmand... nok mest fordi jeg trængte til at komme væk hjemmefra på egen hånd.

:)

GitteK said...

sød lille hånd!
Kan næsten dufte baby for mit indre næsebor
;0) hehe

GitteK said...

sød lille hånd!
Kan næsten dufte baby for mit indre næsebor
;0) hehe