Wednesday, September 06, 2006

40+0

Jeg har været ved jodemoderen idag. Spirren havde det godt, og reagerede som den skulle:-)
Hun skønnede den til at veje 33-3400 g.
Jeg talte med hende om forløbet den sidste 1½ uge. På den baggrund ville hun ikke mene, at jeg ville gå 42 uger.

Hun undersøgte mig indvendigt og tilbød at løsne fosterhinden, det sagde jeg hjertelig tak til. Det ville kunne sætte fødslen igang indenfor de næste 4 døgn.

Desværre havde jeg +3 sukker i min urin, så jeg skal have lavet en glucosèbelastning i morgen tidlig.
Eller også skal jeg jo bare føde i nat :-)

7 comments:

GitteK said...

ja, sats på det sidste ;o)

-pøj pøj!

Signe og Jan said...

Jaeee baby kom så frem

Mette said...

Kom så Spirre - KOM!!!

Mette said...

Kom så Spirre - KOM!!!

Snowie said...

Nu må der godt snart ske noget :-)

Glæder mig til at dikke-dikke!

Stort kram til en dejlig snart-mor.

Snowie

Solsikke said...

Jeg håber, at baby valgte at lade sig føde i nat! Ellers vil jeg ønske dig god tålmodighed i de sidste dage - tænk at der sandsynligvis er mindre end 1 uge til I er blevet forældre!

Stort knus,
Solsikke

Anonymous said...

Nej, føj, sender de dig til glukosebelastning på nuværende tidspunkt? Kan du ikke bare gå på sukkerfri diæt de sidste 2 uger?

Jeg håber du har født i nat. Tænk, at fødsler kan trække sådan ud.