Thursday, August 31, 2006

Update 39+1

En hurtig opdate.

Jeg har de sidste dage haft en del plukveer men ikke reglmæssige.

I gåt sent fik jeg ubeskrivelig ondt i skambenet, hvis ikke ejg vidste bedre ville jeg tro, at jeg havde forstuvet det.

Jeg er sikker på at slimproppen gik igår. Der var en stor plamace af udflåd i trusserne, hvad der ikke er nyt, men en stor del af det, var meget råvidt og fuldstændig tykt slimagtigt - ja sådan så det altså ud!

I nat vågnede jeg med en ubeskrivelig halsbrand, var svimmel og dårlig. Tænkte at det her ville jeg aldrig overleve. Natten gik uden så meget søvn desværre.

Idag er jeg bare træt, har ondt, og føler at den værste og sejeste influenza er ved at ramme mig. Jeg sveder vildt.

Spirren var anderledes stille igår i forhold til sidste uges tid. Jeg tror hun er ved at samle kræfter til at komme ud til os, og jeg må hellere gøre det samme over på sofaen.

Tror altså at det er lige om hjørnet.......

9 comments:

Signe og Jan said...

Hvor er det spændende!!!

Frøkenhat said...

Sikke en drøj ventetid, hva'! Håber det bliver snart.

Solsikke said...

Det lyder som om det er lige om hjørnet. Glææææder mig sådan til at høre nyt!

Kærlig hilsen
Solsikke

Monja said...

Pøj pøj med fødsel, det lyder til at være lige op over. Jeg håber I får en vidunderlig barselstid sammen, når nu graviditeten har været så drøj.

Mange knus fra Monja

Anonymous said...

Det hårber jeg sgu sådan for dig, men...

MariaG said...

Jeg krydser fingre for, Spirren snart er klar til at se dagens lys...det lyder i hvert fald som om, hun er ved at tage tilløb til det store skridt!!

Anonymous said...

Ja altså... man ved jo aldrig før det rigtigt er igang. Jeg håber for dig at det er snart. Ventetiden er ikke til at holde ud.

Frøkenhat said...

Noget nyt?

Anonymous said...

Det er både uhyggeligt spændende og forfærdeligt træls at gå og vente på sit lille mirakel.
Og når du så ovenikøbet har fået en lille forsmag, må det være endnu mere intenst.

Held & Lykke!