Monday, August 28, 2006

Drilleopstart

Der er, hvad jodemoderen kalder Spirrens stunt i weekenden :-)
I realiteten kunne der godt gå et par uger endnu, men det mente hun ikke, at der ville udfra min beskrivelse. Men der kunne sagtens gå nogle dage endnu. Det var desværre ikke et sikke tegn på, at fødslen snart ville gå igang.
Til gengæld ville det betyde, at noget af fødslens arbejde var lavet, og at det ville gå hurtigere ved at åbne mig, når jeg kom i fødsel.

Vi skulle ingen forholdsregeler tage, når vandet ikke var gået bare væbne os med tålmodighed. Så det prøver vi så lige at gøre......

7 comments:

Frandse said...

Det er da en drillepind - håber der snart sker noget.
Krydser finger for at det snart er nu.

Knus
Anne

Signe og Jan said...

Kom nu frem lille spire!!

Anonymous said...

Det er bare spændende! Min termin er på fredag! Jeg har ingen plukveer, så hvornår mon han kommer UD?

Lone

Anonymous said...

Væn jer til det - det bliver sgu ikke nemmere når Spirren så endelig er her. Hihi

:)

Frøkenhat said...

Lige om lidt...

Mira said...

spændende, krydser for at det bliver snart!

Solsikke said...

Uha... Det kan være at det er lige nu! Glæder mig til at høre nyt!

Knus,
Solsikke