Sunday, August 27, 2006

1 cm åben

Jeg havde mange plukveer igår . De startde med at komme med hyppige mellemrum over nogle perider på en 29 minutter.
Sent eftermiddag tog det til, og jeg begyndte at få reglmæssige veer. Vi kontaktede fødegangen og kom ind og fik kørt en strimmel. Jeg var kun 1 cm åben, og mens vi var der, stilledenede det hele ligesom af igen.
Så vi blev sendt hjem igen med beskeden om så meget hvile, som overhovedet muligt.
Veerne tog rigtig meget til igen på vej hjem.

Men vi fik begge sovet lidt, og det er som om, at det hele gik i sig selv igen. Vi havde spurgt dem, hvad de regnede med, og de sagde, at vi kunne regne med 12 timers tid. Vi spurgte også, om det kunne gå i sig selv igen, når jeg var begyndt at åbne mig. Det kunne det godt var beskeden, men det var sjældent, det mest nogmale var, at det ville fortsætte og tage til hyppigere.

Men Spirren vil det anderledes, og jeg har plukkeveer nu, men ikke som igår.
Hmn hvor du altså driller din mor og far Spirre, du går ganske vist dine egne veje.

Mon det fortsætter, når du kommer ud til os?:-)

Så endelig går vi bare og venter nu. Det var som at stå på stadby før, nu her op til. Men nu er det da for alvor en underlig venteposition.
På den anden side, så har jeg rigtig mulighed for at følge med selv hele tiden, og det er egentlig ganske rart.
Men for pokker da Spirre, nu må du altså godt gøre noget ved sagen ik!

6 comments:

Frøkenhat said...

Krydser for at Spirren er lige så utålmodig som sin mor og snart melder sin ankomst.
Held & Lykke!

Lene said...

Åh MS hvor er det spændende. Held og lykke, og knæk og bræk og alt det der..

:-)

Snowie said...

Hvor er det spændende!!

Jeg håber, at det bliver snart - ja sgu - glæder mig meget til at få beskeden om, at der nu er kommet en dejlig prinsesse til verden. Eller en prins, der har narret sine forældre ;-)

Hang in there du dejlige!

Kram fra Snowie

soesterlystig said...

Iiiiih...

Solsikke said...

Uhhh, hvor er det bare spændende.... Jeg GLÆDER mig til at få den store nyhed om at Spirren er kommet til verden!

Knus,
Solsikke

Mette said...

Hvor er det bare spændende - Lille Spirre kom nu UD!!!!!!!!!!!