Tuesday, May 30, 2006

Og det blev bedre!

Det jeg har gået og ventet på i så lang tid, det er der bare lige nu og her.
Siden torsdag har jeg haft det fantastisk. Jeg har det rigtig godt nu og ej heller kvalme mere i løbet af dagen, ja ingen gang når jeg har spist. Tænk at jeg skulle opleve sådan en tid her også i min graviditet :-)
Jeg er sgu blevet helt glad for den nu, og jeg er for alvor begyndt at nyde den altså graviditeten.

Lige nu er livet dejligt. Jeg bliver endnu mere glad, når jeg tænker på, hvad jeg har kunnet holde til gennem de sidste fem måneder, og hvad mit ægteskab har kunnet holde til.

Det gør mig endnu mere og endnu mere glad i låget, når jeg læser om positive blodprøver i blogland og godkendelse til adoption. Jeg håber så inderligt, at I alle snart får lov at opleve, at det lykkes.

De kærligste tanker fra mig til Jer alle.

4 comments:

Frøkenhat said...

Dejligt med sådan et smile-indlæg! Håber lykken fortsætter hos dig.

Solsikke said...

Ja, det er en dejlig tid i blogland. Det var åbenbart solen vi ventede på.

Tillykke med kvalmefri!

Stort knus,
Solsikke (nu hjemvendt og rigtig solbrændt!)

Mette said...

Du skal da også opleve at have en dejlig graviditet:)
Knus herfra

Signe og Jan said...

Godt at høre..