Sunday, April 23, 2006

Tag den mor

Efter cocktailen har jeg haft nogle fantastiske dage, og jeg har nydt dem i fulde drag.
Desværre vendte opkasten og kvalmen tilbage her i weekenden. Jeg har mistanke om, at det eer jerntabeletterne, der sætter gang i det. Det snorer igen i mine finger, så imorgen er det en tur forbi lægen og få taget blogprøver igen, jeg har lært lektien!

Anyway da jeg havde kastet op imorges, lagde jeg mig ind på sofaen. Gæt hvad der skete, Spirren blev helt vild og sparkede eller viftede aktivt med armene i min mave.
Jeg har kunne mærke den som boblende champagne i et par ugerne nu, men imorges mærkede jeg den for første gang uden på maven.
Det var altså for vildt, og Spirren er for alvor begyndt at blive virkelig for mig.

Næste uges program er som sagt blodprøver og misdannelsesscanning.

7 comments:

Anonymous said...

Åh, hvor skønt - altså at spirren sparker (ikke det med opkasten). Så kan Hr MS også snart være med ;-)

Nyd det nu - det er dage som aldrig kommer igen og når maven pludseligt er væk, savner man den helt...

Solsikke said...

Stort tillykke med sparket! Håber at du hurtigt får hjælp til opkastene igen.

Kæmpe knus,
Solsikke

Amocca said...

lort med kvalme og opkast tilbage - men dejligt med rigtige spark... så kan far jo også snart være med ;)

Snowie said...

Vildt - tiden går så hurtigt - eller nok ikke lige for dig, men for vi andre, der følger med fra sidelinjen ;-)

Et kram af de helt store fra mig!

Mira said...

Nååh hvor sødt med spark :-) Dejligt for jer at der er lidt godt i alt det hårde med opkast osv!

Freudika said...

Dejligt at du nu kan mærke at spirren er der inde ... Klart det må være med til, at gøre det hele mere virkeligt ...

Håber at det der opkaste-noget bare er en forbigående ting, som snart er væk igen ...

Unknown said...

Øv hvor træls med opkastningen. Der findes et akupunktur punkt hvor man kan få en nål, for at undfå opkast og kvalme. Ellers mandler....
Sejt at du kan begynde at mærke den lille.
Dejligt at vide at man kan blive gravid efter andet icsi.

cs