Wednesday, April 19, 2006

Så skal vi feste hos Spirren

Jeg har det fantastisk. Jeg har aldrig haft det så godt i hele min graviditet, og jeg er glad og nyder min dejlige mave, der om noget vokser i en hastig og synlig fart.

Der gik ikke mange dage, efter jeg var kommet hjem fra sygehuset om onsdagen, inden det for alvor gik rigtig skævt for mig.
Jeg kastede meget op i to dage i træk og til sidst havde jeg kun en meget medtaget og rystende krop tilbage, der ikke kunne holde sig selv på benene.
Der var ingen vej uden om sygehuset mere. Til sidst var jeg også der, hvor jeg var ligeglad med at blive indlagt.
Jeg manglede en del og fik drop. Dagen efter var jeg et nyt menneske med en let krop.
Bedst af alt jeg har ikke kastet op siden :-) JUBIIIII og HURRAAAA.

Jeg lyver ikke, når jeg siger, at jeg har det godt. Kvalmen er dog ikke forsvundet endnu, men den er meget mild, og det føles som en bagatel. Ydeligere er jeg også begyndt at kunne mærke efekkten af akkupunkturen for alvor, nu hvor kroppen er tanket op.

Jeg er glad for beslutningen om at være sygemeldt resten af min graviditet.
Jeg har bro for tiden til mig selv. Jeg har en del at indhente både fysisk og psykisk.
Jeg har det som om, at min graviditet lige er begyndt.

Den fjerde bro er nu også passeret. Jeg er halvvejs i min graviditet:-, og
den femte bro er i næste uge, hvor vi skal have lavet misdannelsesscanning.
Jeg kan slet ikke vente til at møde spirren igen:-)

10 comments:

Solsikke said...

Hurra, hvor lyder det dejligt!

STORT tillykke med din graviditet - og dejligt at tænke på at du har en hel halv en af slagsen tilbage til at nyde!

Kæmpe knus,
Solsikke

Monja said...

Sikke en dejlig nyhed. Velkommen som lykkelig gravid :-)

Knus Monja

Monja said...

Sikke en dejlig nyhed. Velkommen som lykkelig gravid :-)

Knus Monja

HBT said...

Det er da VIRKELIG gode nyheder. Hvor er jeg gald for at du nu NYDER at være gravid.

Signe og Jan said...

Dejligt at du er kommet så langt!!

QVINDEN said...

Hvor er det bare skønt at læse. Nyd det og vær god ved dig selv og den spirren :-)

Anonymous said...

For helvede hvor var det dog et dejligt indlæg at læse i dag! Tillykke med den nye status for lykkelig gravid ;-)

Mette said...

M - TILLYKKE - hvor er det dejligt! Endelig kan du se guldet for enden af regnbuen!

Knus Mette

Mira said...

Ej hvor er det godt at høre at du langt om længe kan nyde din graviditet. Tillykke med det :-)

Frandse said...

Stort tillykke - med at være lykkelig gravid. Hvor det bare god at du får lov til at opleve hvordan det er:-)

Knus
Anne