Sunday, March 05, 2006

Tredje bro

Vi har været til nakkefoldscanning. Spirren havde det godt, og var som den skulle være.
Det lettede mit hjerte at høre, at den var, den størrelse den skulle have.

Jeg er begyndt at få det bedre, når det bliver sen eftermiddag.
Lige nu ville jeg egentlig bare ønske, at tiden gik lidt hurtigere.

Fjerde bro bliver, når vi skal have lavet misdannelsesscanning omkring uge 19.
Jeg kikker mange gange på scanningsbilledet af spirren. Den gør mig glad, og jeg synes, det er så fantastisk, at den rent faktisk ligger derinde og godter sig i min lille hule.

Vægten er stadig de - 3 kg. Men trods det, er maven begyndt at vokse en smule, og jeg kan ikke være i mine almindelige bukser mere!

12 comments:

GitteK said...

Tillykke med det!
Må være en skøn skøn fornemmelse at være på den side af broen
:o)

Unknown said...

God tur over broerne. Jeg glædes med dig hver gang - og vil fortsat nyde at glædes med dig.
PUK

Snowie said...

Kære M.S.

Dejligt at læse!!

Kram fra Snowie :-)

Solsikke said...

Tillykke med 3. bro. Det er skønt at høre!

Knus,
Solsikke

Anonymous said...

Åh, det er sådan fantastiske milepæle. Jeg husker det så klart og tydeligt. Suk og snøft (et sgu blevet så sentimental).

Vil I egentlig vide kønnet?

Mira said...

Tillykke med det Maria :-)

soesterlystig said...

Tillykke:-)

HBT said...

Dejlige nyheder. Tillykke.

Freudika said...

Hvor er det godt at læse, at du kommer godt over broerne ...

Spirren said...

Frederikke: nej vi tager det som en overraskelse :-)

Anonymous said...

Det gjorde vi også, begge gange.

Tro mig det er virkelig en overraskelse, en ventetid på ni måneder og en kraftanstrengelse af en fødsel værd.

Du ved en slags godbid til den der venter :)

Anonymous said...

Skønt! Der er intet som de milepæle - det er nogen super lykkelige dage :-) Tillykke!!!