Thursday, February 02, 2006

Er her endnu!

Jeg er her endnu. Der er desværre ikke så mange ændringer i min dagligdag i forhold til kvalmen og opkasten. Men jeg er som noget nyt begyndt at tusse rundt istedet for at lægge ned hele tiden. Jeg kan ikke holde ud bare at lægge ned mere. Det betyder desværre også pendulfart til toilettet, men hellere det end at lægge ned hele tiden.
Jeg tæller stadig dage og går heldigvis snart ind i uge 10.

Jeg er begyndt at kunne forholde mig til, at der rent faktisk ligger en lille spirre i min mave og vokser, og at vi skal være forældre.
Det er heller ikke svært for mig mere at nyde andres(vores nærmeste familie) glæde over, at vi skal være forældre.

Som en sidegevinst har specielt min søsters viden om det, gjort at vi kan tale om det at have været i behandling osv. Det er rart, og jeg føler pludselig forstået på en helt anden måde.

Så er der sket ganske meget i blogland :-)
Rikke og Mette har fået deres dejlige guldklumper med hjem et - forsinket men et stort velkommen hjem til Jer begge.
Solsikke og Søs er igang med forsøg, jeg hepper på nogle frugtbare forsøg:-).
HBT og Maria har fået lagt æg tilbage, som selvfølgelig er guldæg:-)
Man skal ikke være væk i lang tid, før en masser er sket i blogland, det er dejligt at vende tilbage til.

3 comments:

Mette said...

Søde håber snart at du får det bedre...

Og tænk nu er der bare 3/4 dele igen før at du skal trille med barnevogn!

Knus Mette

soesterlystig said...

æj.. du skriver aldrig, hvorfan det går;-)

Solsikke said...

Hvordan går det med dig, søde? Er det ikke snart scanningstid igen?

Kæmpe knus,
Solsikke