Friday, January 20, 2006

Anden bro

er passeret, og igår så vi et fint lille hjerteblink.
Alt så godt ud, og spirren var 9,7 mm stor:-)

Jeg er ikke i tvivl om, at den bliver der og kommer ud og hilser på sin mor og far til September.

Det meste bliver dog stadig overskygget af, hvordan jeg har det, og det er bestemt ikke blevet bedre. Det er dog som om, at jeg ikke kaster lige så meget op, når jeg ligger ned, så det er sådan det er herhjemme i øjeblikket.
Derfor kommer jeg heller ikke så tit forbi blogland lige i øjeblikket, men jeg tænker på Jer alle.

16 comments:

QVINDEN said...

Dejligt med hjerteblink!

God bedring til dig!

Amocca said...

tillykke med hjerteblinket

Amocca

soesterlystig said...

Tillyke M. det er da dejligt - håber det bliver bedre med kvalmen.

HBT said...

Hvor dejligt - får helt en klump i halsen - det må være noget så dejligt at se hjerteblink.

Knus

Mira said...

tillykke med det MS.

Knus fra Mira

Freudika said...

Tillykke med hjerteblinket ...

Signe og Jan said...

Tilykke, hvor dejligt. Og god bedring med kvalmen....

Anonymous said...

Tillykke med hjerteblinket! Det er stort - men faktisk synes jeg at det allerstørste er at HØRE hjertet tøffe afsted! Jeg optog lyden med min mobimobi da jeg ventede mig sidst - og det er jeg bare SÅ lykkelig for nu :-) og vil da gøre det igen denne gang!
Jeg håber dine tåger snart letter, for føj det er ledt at have det sådan, det er som stenhårde onde tømmermænd nonstop de går bare ikke væk, og samtidig kan man være uheldig at føle at man går tundt på en færge... Pyyyyyh!
Godt den lille spire dog har det godt. Klart den venter til september med at komme ud! Den vil jo ha jer! :-)
Kh Stina

Anonymous said...

Tillykke med hjerteblinket!
Det er stort at opleve og man kan blive helt afhængig ;-)

Jeg håber, at kvalmen snart slipper dig, så du kan begynde at nyde spiren endnu mere.

Knus!

Lene said...

Hvor er det bare dejligt, MS:-)

GitteK said...

blink blink

Hvor er det skønt!
Hjerteligt tilykke!

Anonymous said...

Tillykke med blinket! Det er SÅ stort :-) har du overvejet noget akupunktur ellre zoneterapi mod kvalmen?
Knus herfra

MariaG said...

Tillykke!! Det må være et fantastisk syn!!

Mette said...

Kæreste MS.

Jeg har mange gange forsøgt at komme ind på din side fra Kina, men jeg kunne af en eller anden grund slet ikke komme ind på nogen som helst ...blogspots... Underligt!

Og så er der lige gået 2 dage siden vi kom hjem, førend jeg får overskuddet til at kikke ind!

Tillykke med hjerteblinket - hvor er det bare dejligt!
Håber at din kvalme forsvinder lige så hurtigt som den kom...

Stort knus fra en meget træt Mette, der er på vej i seng!

Anonymous said...

Hjerteblink er en helt speciel oplevelse og senere bliver det hjertelyd. Der er massere at se frem til og jeg kan lide din indstilling til tingene.

Kram

soesterlystig said...

Skriv nu noget!! :-)