Wednesday, January 11, 2006

Lad mig dog være

Det går godt med overstimuleringen, som stort set er et overstået kapitel nu ihvertfald fysisk.

Jeg er så træt, og jeg er træt af at bruge mine ord. Jeg har ikke energi til flere forklaringer eller besvarelse af spørgsmål.
Jeg kom hjem onsdag, torsdag blev D.D meget syg, som har betydet meget lidt nattesøvn for os begge i de sidste dage.
Sent igår nåede det toppen, og vi var igen ved vagtlægen.
De har beholdt ham, og regner med en 2-3 dages indlæggelse.

Så nu har jeg igen fortalt og forklaret i telefonen i 2½ time til familien, som naturligvis er bekymret.

Jeg ved, jeg bare gentager mig selv, men jeg er udmattet og afkræftet psykisk, og jeg slæber mig igennem dagen.
Vi er sgu hårdt ramt lige nu!

Jeg savner om noget den omtalte alenetid med D.D uden sygehus og alle andre mennesker.
Jeg vil bare så gerne være almindelige M.S.
Hvor jeg dog længes efter hende og roen om mig selv.


----------------------------------------------------------------------------

D.D er kommet hjem igen, og tingene er ved at vende herhjemme igen.
Jeg håber, I alle får en god weekend med minndst en glædelig ting til Jer hver.

7 comments:

Anonymous said...

Jeg håber ikke at det er noget alvorligt. I er sgu da osse hårdt ramt I to. God bedring til jer begge

HBT said...

Ligesom Rikke håber jeg ikke det er noget alvorligt. God bedring til jer begge.

Knus

soesterlystig said...

Jeg tror måske bare det er årstiden for ulykker... der er mange af os, der bare får det ene gok oven i nødden efter det andet lige nu.. synes jeg! God bedring til jer begge - synger jeg med i koret!

Mette said...

Søde - tak for dine tanker - og god bedring til jer derhjemme!
Det varer lige et par uger førend jeg logger på igen - men jeg kommer tilbage...

QVINDEN said...

God bedring til jer begge!Jeg håber, som de andre, ikke, at det er noget alvorligt.

GitteK said...

Rigtig god bedring med ham!
Håber I snart kan lukke døren og rykke tlf.stikket ud og bare være jer 2(3)

Mange tanker!

Solsikke said...

Kære Spirre

Jeg håber at det går bedre, og I snart kan få hinanden i fred, så de gode nyheder kan bundfælde sig.

Kærlig hilsen
Solsikke