Friday, December 30, 2005

Positiv

blodprøve idag med et hcgtal på 236 eller var det 256.

Jeg var på arbejde i formiddags, og vi havde aftalt at mødes D.D og mig og så ringe sammen.
Men lige pludselig ringede telefonen fra fertilitetsklinikken, mens jeg stod inde i en butik.

Jeg forstår det stadigvæk ikke. Det er som om, at det er "nogen andre", og ikke os eller mig, der er gravid.

Jeg ved ikke, om jeg skal tage de sidste 4 stikpiller, der er tilbage i pakken?

Underligt det er det, og jeg ved ikke, hvornår jeg kan leve mig ind i det.
Jeg ved, at der er lang vej endnu, men jeg glæder mig over, at det har kunnet lykkedes for os at nå hertil, det er en sejr i sig selv.
Jeg tager en dag ad gangen, og venter på hvad livet byder mig og min mand.


GODT NYTÅR TIL JER ALLE

16 comments:

Monja said...

Stort tillykke! Hvor er jeg bare glad på jeres vegne.

Angående progesteron-pillerne, så kan du vel vælge at tage dem eller lad være – jeg tror ikke det gør en forskel. Jeg stoppede da jeg fik svar på blodprøven, de er jo ikke ligefrem behagelige at tage. Jeg var lidt nervøs for om jeg ville begynde at bløde, men det skete ikke.

Ha’ et rigtig godt nytår

Jubleknus fra Monja

MariaG said...

Kæmpe TILLYKKE!!

Ja, jeg kan jo kun sige...hvad sagde jeg/vi...men du ville jo ikke høre ;0)

Det er da så fantastisk...nu kan 2006 da kun blive et godt år for jer :0)

Godt Nytår!!

Knus Maria

Signe og Jan said...

TILYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mette said...

Kære MS

TILLYKKEEEEEEEEEEEE!!! Det er da den bedste nytårsgave at få!

Knus Mette

HBT said...

Tillykke tillykkke tillykke Marie. Hvor er det bare STORT. Det er da et fint HCG tal du har.

Sikke en slutning på 2005, og 2006 bliver endnu bedre med baby i september?

Godt nytår.

soesterlystig said...

Jubiii! Tillykke M. hvor er det fantastisk og det er da et superflot HCG tal!! :-) Tillykke igen!!!

Freudika said...

Kæmpemegetmangegange tillykke :-)

Hvor er det dejligt ... og ja - der er lang vej endnu ... ca. 36 uger ;)... jeg håber du får en dejlig problemfri graviditet... og du kan vist ligeså godt begynde at indse det ... den er god nok ... det er dig der er gravid nu ...

Godt nytår til dig og husbonden ... omend det blir anderledes end du havde tænkt dig ... så tror jeg næppe at det bliver dårligere ;-)

Solsikke said...

Kære M

Hvor er det bare godt at høre! Mange gange tillykke. Hvor er det dejligt, at du kan sprede noget håb og glæde i blogland her på 2005's faldereb!

Kærlig hilsen
Solsikke

Anonymous said...

JUHUUUUUU!!!!! Det var dog den skønneste nyhed her på årets sidste dag. Tusind gange tillykke!!!!

Nyd det nu i fulde drag (de dage der er gået godt kommer ikke skidt tilbage)

Godt nytår (og kan du SÅ holde dig fra flasken!)

Anonymous said...

For fanden i panden!!

KÆMPE tillykke med det og glædeligt nytår :)

GitteK said...

HAPPY NEEEWYEAR!
det må man sgu nok lige sige!
Rigtig rigtig hjerteligt tillykke med den lille SPIRREvip!

Tillykke af hele mit hjerte!
Kram
Gitte

Anonymous said...

TILLYKKE!
Sikke en dejlig måde at gå det nye år i møde på. Med et nyt liv i vente på mange måder, kan man vist godt sige :-)

RIGTIG GODT NYTÅR!
Jeg håber, du havde en pragtfuld aften med (dine egne) bobler i maven ;-)

QVINDEN said...

KÆMPE-STORT tillykke! Det var en dejlig nyhed at læse her på årets første dag. Det er jo helt fanstastisk, at det endelig er din tur til at være gravid og hen på efteråret blive mor. TILLYKKE!

:-)

Lene said...

Jamen for sørensen da, så vender man lige ryggen til i to dage og så finder jeg dig med en post om positiv test. For syv sytten da, jeg er så glad på dine vegne.. Tøv nu ikke med opdateringerne:-)

Mange nytårsknus fra Lene

Frandse said...

Mega tillykke, sikken dog en dejlig måde at gå ind i det nye år på:-)
Knus
AnneK

Solsikke said...

Kære M.

Hvordan går det? Er du glad? Er du spændt? Har du været ved lægen? Hvornår skal du scannes?

Jeg er stadig lidt euforisk over at det er lykkedes at nå hertil for jer!

Stort kram,
Solsikke