Wednesday, December 21, 2005

Jul og endnu et år

En dag nede i det sorte og dybe hul, hvor tårene for længst har overtaget magten, giver mig mærkeligt nok noget godt på den anden side.

Jeg får "renset ud" i de dybe lag, og det skaber fornyelse hos mig.
Det er sejt, når jeg er i hullet, men hey jeg er heldig. Jeg har en vidunderlig mand, der ved, hvad jeg har brug for, når sorgen er størst.
Oven i det har jeg nogle fantastiske netvenner, som kommer med varme ord både i modgang og medgang.
Så inden jeg bliver alt for sentimental, vil jeg egentlig bare sige tak for Jeres støtte og "fællesskab" gennem det sidste år. Det er berigende at være en del af.

Jeg håber, at vi alle får mulighed for at finde et lystpunkt her i julen, hvor vi måske allermest har brug for det.
Godt Nytår til Jer alle, der læser med.

13 comments:

soesterlystig said...

Selv tak frøken!! :-)

Mette said...

Ditto!!!

QVINDEN said...

I lige måde!

HBT said...

Tak selv ;-)

Mira said...

Selv tak og i lige måde :-)

Freudika said...

Tak og i lige måde :-)

Amocca said...

også glædelig jul og godt nytår til dig og dine - glad for at have lært dig at kende, og håber at se dig i januar :)

Amocca

Unknown said...

Også glædelig jul til dig ;)
PUK

Signe og Jan said...

I lige måde!

Solsikke said...

I lige måde!

Hvordan går det med dig? Jeg håber og hepper på en positiv blodprøve...

Kærlig hilsen
Solsikke

soesterlystig said...

Tak for bogen OG chockoladen M. det var en skøn pakke at modtage!! :-)
Kram

soesterlystig said...

PS: Hvordan finder jeg ud af, hvor jeg skal sende den hen bagefter? Jeg har vidst ikke fulgt helt med! :-)

Anonymous said...

Godt nytår, MS.

Søs, du får en mail fra mig :-)