Monday, December 12, 2005

5 scanning og ægløsningssprøjte


Jo jo de er store nok nu æggebasserne til at komme ud, og jeg skal derfor tage ægløsningssprøjten i aften, æg ud onsdag og forhåbentlig tilbage igen fredag.

Denne gang talte lægen sig frem til en 6-7 stykker i hver æggestok. Men 4-5 "store" i hver æggestok følges stadig ad i størelsen.

Jeg har vist misforstået noget sidste gang. 19 æg blev hentet ud, 16 var egnet til befrugtning, men kun 4 blev befrugtet og 3 delte sig videre.

Jeg er mærkelig nok ikke begyndt at tænke så meget endnu. Jeg glæder mig dog mest over, at vi denne gang er ved at være ved vejs ende.
Jeg har længtes efter de kommende dage.

8 comments:

Solsikke said...

Hvor lyder det bare godt, med æg ud i overmorgen (kan ikke lade være med at være lidt misundelig).

Held og lykke, søde!

Knus,
Solsikke

Snowie said...

Kære M.S.

Jeg kan ikke formulere mig ordentligt... Har siddet og hakket i tastaturet i flere minutter uden noget godt resultat...

Men min pointe er, at jeg er vildt glad for, at du/I nu er så tæt på ægudtagningen, og jeg krydser alt hvad jeg ejer for, at der bliver super æg til tilbagelægning på fredag...

Net-kram fra Snowie :o)

MariaG said...

Held og lykke med ægutagningen i morgen :0)

Knus Maria

Monja said...

Nej hvor spændende. Det lyder da som det helt optimale antal æg, og husk at hvert forsøg kan være milevidt forskelligt fra de andre. Jeg havde selv 0 brugbare æg i første, 2 middel æg i næste og 3 perfekte æg i sidste. Jeg håber sådan at det hele giver pote for dig denne gang. Næstefter at sidde med mine to guldklumper til sommer, ønsker jeg intet højere end at alle I dejlige kvinder på bloggene får jeres drømmebørn. Jeg husker kun alt for godt, hvor hårdt det er med behandlingerne og håbet/tvivlen der svinger op og ned.

Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke og krydser fingre for en nem ægudtagning på onsdag og flotte æg på fredag. Pøj-pøj søde M.S.

Knus Monja

HBT said...

Held og lykke med udtagningen onsdag håber der kommer et tilpas antal æg ud.

Amocca said...

jaaah spændende... glæder mig til at høre hvordan det går...

QVINDEN said...

Hej MS... Glæder mig til at høre, hvordan fortsættelsen på historien bliver. Mine fingre er krydsede for dig!

Freudika said...

En hel masse held og lykke med ægudtagningen :-)