Monday, December 05, 2005

3 scanning og stimulering


Jeg blev scannet igen i fredags, og slimhinden var en ok størrelse til, at jeg kunne starte op på hormoner.
Ved sidste forsøg startede jeg med 150 enheder.
Det var dog lige i overkanten, da jeg åbenbart er rigtig god til at producere æg.
Derfor starter jeg denne gang op med 112½ enheder istedet for. De vil dog gerne have taget en blodprøve imorgen på 5 dagen for at sikre, at jeg får nok i dosis.

Lægen kunne ca. tælle sig frem til 14-15 folikker i den ene æggestok og 7-8 stykker i den anden.
Hun regnede med, at forløbet vil ligne forløbet fra første gang meget, hvor jeg blev stimuleret i 10 dage.

6 comments:

Anonymous said...

Det var mange æggebasser - bare det holder ved :-)

PS. Pennen ser en hel del smartere ud på billedet end i virkeligheden

soesterlystig said...

Det er et rigtigt godt tegn med de mange æg - har jeg ladet mig fortælle!! Så mon ikke det der bliver en ekstra dejlig julegave til dig i år M.?
:-)

Amocca said...

wowser altså hvor du akn - 5 dage og så allerede så mange æg...

Håbre det virker dennee gang :)

kram
Amocca

Amocca said...

øøøøh og så må du gerne give den staveplade retur - jeg har brug for den ;)

Mira said...

wow, flot med de mange æg!!! Krydser for at de bliver ved med at vokse.

Spirren said...

Åh jo mange dejlige æg, men det er jo desværre ikke der, vores problem ligger.

Husker i sidste gang - 19 æg og i den sidste ende var der to meget dårlige æg at lige tilbage!!!!

Jeg satser på at dette er gangen med den store forskel:-)