Sunday, October 02, 2005

Glad for livet

Vi rykkede kun dette ICSIforsøg, fordi det ikke hang sammen med resten af kalenderen.
Men frem vokser en sidegevinst.
Jeg føler mig mere og mere fri af at være i behandling.
Det bliver mere og mere ok for mig også helt ind i det ekstentielle.
Det er som om, at jeg ikke har brug for at klynge mig så mere meget til angsten og dramaet.

Jeg mobiliserer tankerne hen i alt det andet, jeg også er foruden at være infertil.
Og mærkeligst af alt, så sker det bare af sig selv.
Jeg har selvfølgelig stadig de sårbare dage, hvor hvert et ord om børn næsten kan skubbe mig om kuld.

Forskellen er, at jeg ikke kæmper imod det mere, sådan er det jo bare at være mig, og det er den måde, jeg lærer livet at kende på.

Livet er fedt, og jeg elsker at leve det.

7 comments:

Lene said...

Hvor dejligt:-) Du virker så glad:-) Skønt.
Trods alt.

Mira said...

Skide godt at du er glad. Jeg kan faktisk også have momenter af den slags, hvor jeg synes jeg har meget at være taknemlig og glad for :-)

soesterlystig said...

Skøøøønt!:-)

Monja said...

Det er rart at høre hvordan du nyder livet.

Knus Monja

Pia said...

Dit indlæg er meget lig ét af mine tidligere indlæg, hvor jeg også indser, at jeg lever livet, og faktisk har det godt og at pauser gør mig godt.
At min pause så har varet over et år nu, det var der ingen der havde forudset.
Dejligt indlæg at læse.

Knus
Pia

Anonymous said...

Juhuuuuu!!!

Amocca said...

sikke en dejlig "birvirkning" ;)

amocca