Wednesday, September 28, 2005

Min kat

Jeg har været til møde idag, og mit hoved var bare fyldt op.
På vej hjem var hovedet ved at sprænge, informationerne ville ud igen på en måde, så det lænede sig op ad det mere irreterende.

Men når man så bliver mødt af en lille sort bevægelig del bag ruden, så er det, at man glemer alt om iretationer og informationer.

Katten min havde hørt bilen og ventede på mig i døråbningen.
Jeg låste op, og ud kom hun til mig og mjavede, mens hun bare ville have kontakt.
Skønt at mærke at man har været savnet.
Savnet ville ingen ende tag, og jeg slugte det hele råt.
Da jeg satte mig ved computeren, placerede hun sine poter på skrivebordskanten og mjavede kæl mig mor, kæl mig mor.

Hun er bare helt speciel dejlig.

5 comments:

Anonymous said...

Sådan en misser har jeg osse. Der er en gave.

Amocca said...

Åh hvor jeg savner at have et kæledyr.... møgudlejer

Mira said...

hmmm det lyder da ret hyggeligt med en kat måske sku´ man få sig sådan en :-)

soesterlystig said...

Øv for allergi - Gud må virkelig have meget lidt tillid til mine omsorgsevner:-)

Pia said...

Ja, jeg siger også øv for allergi, både overfor hund og kat. Synes jeg bliver straffet dobbelt, kan ikke få børn sådan bare lige, og husdyr kan jeg s.. heller ikke tåle.
Dejligt for dig, at der vente et sødt og hengivent dyr på dig, når du kommer hjem.

Pia