Monday, September 26, 2005

At leve livet helt og ikke stykkevis og delt!

Jeg kan mærke, at det rigtige for mig er at udskyde ICSI#2, det løber jo ingen vegne.
Oplevelsen er vigtig for mig.

Måske vil jeg kunne få begge dele samtidigt, men jeg vil ikke løbe risikoen for at skulle fravælge oplevelsen i den sidste ende.
Oven i det, vil jeg heller ikke udsætte mig selv for det stress, det utvivlsomt vil blive for mig hver dag, hvis vi gik igang nu.
Jeg ville bruge tusinde af timer på at udregne og atter udregne.

Sygeplejesken sagde til mig, at jeg jo kunne vente med at beslutte og så tale med lægen om det ved første kosulation.
Men jeg ringer imorgen, så pladsen kan blive tilbudt en anden i stedet for.

Smart ikke så er vi to der bliver glad og tilfreds istedet for kun èn:-)

3 comments:

HBT said...

Ja hvis du har besluttet dig kan pladsen jo lige så godt gå til en anden - for kommer du til første konsultation og aflyser at gå igang så kan de jo ikke få en anden ind.

Det lyder som om du har truffet den rigtige beslutning.

GOd pause med SOTR oplevelse.

Mette said...

Kære MS.

Det lyder som en god beslutning! Jeg kan tydeligt huske, hvordan det var at tælle dage, planlægge og ikke mindst aflyse fordi det ikke lige passede ind...
God pause med den store oplevelse - er kun lidt nysgerrig:)

Monja said...

Kære M.S

Tak for dine søde kommentarer på min blog.

Jeg er overbevist om at du har valgt rigtig. Jeg synes det var flot, da du meldte ud at du var klar til et nyt forsøg, men det skal ikke være på bekostning af alt det andet, som gør vores liv meningsfyldt og godt. Jeg håber du nyder din ’one in a lifetime experience’ med god samvittighed.

Knus Monja