Saturday, September 24, 2005

Vi er med, men

overvejer kraftigt at skyde det endnu en gang.

Lige nu er jeg MEGET i tvivl om, hvad vi skal vælge.
For tingene hænger sammen på følgende måde.

Vi er med, og kan gå igang den 11 Oktober med nedreguleringen.
Det er jo fint, men hvis forløbet med nedgerulering og optur vil arte sig som sidste gang, så vil ægudtagningen ramle sammen med den dag, hvor jeg er garanteret en oplevelse for livet. Noget som jeg aldrig vil få muligheden for igen.

Hvis vi skyder det, ryger det ind i julemåneden, som jeg hele tiden har villet undgå.
Problemet er, at jeg selvfølgelig ikke kan vide det, hvodan det hele vil forløbe.

På den ene side er jeg villig til at tage chancen, men på den anden side, synes jeg, det er dumt, hvis jeg kan få denne oplevelse med ved at skyde behandlingen en måned.
En gang kom behandlingen forud for alt andet, men denne gang, er livet ved siden af lige så vigtigt for mig !

Hvad skal jeg gøre, nogen forslag ????

6 comments:

HBT said...

Tjaaaaa den er svær - men eftersom du er i tvivl synes jeg at I skal udskyde det - selvom det nok kommer til at betyde at vi skriver 2006 før i så er i gang igen.

Personligt kommer behandling forud for alt andet her lige nu - men jeg kan høre på dig at det ikke er tilfældet ved jer.

Held og lykke med beslutningen.

Knus

Anonymous said...

Julen kommer igen hvert år, en oplevelse for livet kommer åbenbart kun een gang. Skyd det en måned og tag julen med et gran salt i år. (Man kan godt fejre jul på Tuborg superlight). Jeg ved godt at det kan være lidt svært, når familien ikke ved at I er behandling, men så var det måske på tide at komme ud af skabet?

Spirren said...

Rikke, det har været til overvejelse mere end en gang, og specielt efter min søsters graviditet.
Men nej jeg/vi ender hver gang i at holde det her og kun her på vores egen banehalvdel.

Unknown said...

Der er kun jeres følelser at tage den beslutning på. Så hvis følelserne siger det ikke holder lige nu, ja så har de ret. Jeg er sikker på at 2006 også er et godt år at blive gravid i ;)
PUK

Anonymous said...

Som én med en del resultatløse forsøg bag mig, vil jeg blot sige, at set i bakspejlet kan jeg godt ærgre mig over de mange "store oplevelser" jeg især i starten af vores forløb tilsidesatte for behandlingerne.

Hvis det var gået godt havde det naturligvis været det værd. Men da det nu ikke er gået - ja, så er det lidt at føje spot til skade heller ikke at have fået oplevelserne, dem havde jeg i det mindste kontrol over at vælge til eller fra......

Håber du finder frem til, hvad der er rigtigt for dig.

Stine

Amocca said...

jeg er rimelig sikker på, at jeg ved hvad du snakker om - og jeg tror virkelig du vil ærgre dig hvis du ikke kommer med....

Skyd det en måned mere... eller hvis du ikke vil have det i julen, så skyd det til næste år. Du skal nok nå det...

Og havde vi ikke bestemt, at vi skulle huske at leve og ikke kun overleve på trods af behandling?

kram
Amocca