Friday, September 23, 2005

Tilmeldt

Så er vi igen tilmeldt, og jeg sidder her med udlidelige menstrationssmerter.
For fanden i panden, hvorfor skal det altid gøre så ondt????

Måske får vi en tilbagemelding i eftermiddag, måske først om en uge?
Jeg ved det ikke, og er egentlig også lidt ligeglad.
Har bare tilmedt os for at komme videre.

Jeg kan jo ikke gå og vente i evigheder på, at jeg bliver klar til det vel???.
Nogen gange må man vel bare videre, også selv om man ikke synes, det er det fedeste at skulle gå i gang med.

5 comments:

Anonymous said...

Jeg forstår godt din ambivalens . kan huske det fra mig selv. Men hvad er det for en mærkelig klinik du går på, hvor man ikke får besked samme dag?

HBT said...

Jeg håber i snart får besked og at i er MED.

Amocca said...

Som sagt den anden dag på msn - ambivalensen om at komme igang igen er så mærkelig og svær at have med at gøre...

Jeg håber lysten melder sig på et tidspunkt i løbet af forsøget - men ellers så skidt, man kan jo sagtens blive gravid alligevel ;)

Og du bliver da gravid denne gang

Amocca

Freudika said...

Jeg tror lysten kommer når først I kommer igang ... det gjorde den ihvertfald for mig ...
og så held og lykke med forsøget :-)

Spirren said...

Rikke, de "samler" alle tilmeldinger i løbet af ugen, og så får du svar fredag, om der er plads.