Tuesday, September 20, 2005

ISCI # 2 nærmer sig

med hastige skridt.
Egentlig skulle min menstration have meldt sin ankomst i Søndags men stadig ingen spor.
Den er forsinket som altid.
Denne gang må den meget gerne være en uge forsinket, for så vil næste forsøg falde i hak med resten af kalenderen.
Ja nogle fordele skal der jo være ved at være i behandling, som at man selv kan planlægge forsøgene :-)

Mit gode humør er tilbage hos mig igen.
Noget i mig glæder sig også til at komme igang igen.
Spændingen er også ved at være tilbage.

Men håbet er så langt borte.
Sådan får det så også bare lov til at være. Hvis jeg får brug for det, kommer det vil tilbage igen !

4 comments:

Mette said...

Held og lykke søde!

Knus Mette

HBT said...

Jeg er glad for at du har fået humøret tilbage.

Håber at det vil lykkes for jer i det forsøg som snart går i gang.

Knus

Monja said...

Det er godt at høre at du er lidt mere klar nu. Det er vist meget almindeligt at optimismen halter lidt, jeg håber dog, at den kan spire og vokse, det gør det hele lidt nemmere.

Knus Monja

Amocca said...

held og lykke med opstart af andet forsøg

amocca