Tuesday, June 14, 2005

Venter på ?

I de sidste 4 dage har jeg egentlig bare gået og ventet på min menstration.
Den er så ikke kommet endnu.
Det er blodprøvedag imorgen, og nu ved jeg egentlig ikke helt, hvad jeg venter på mere.

D.D tror på, at det er gode tegn, at menstrationen ikke er kommet endnu.
Jeg tør ikke tro på noget lige nu.

Nogen gange kæmper håbet sig dog op til overfladen for at blive der et par sekunder.
Det er også i de sekunder jeg drømmer om, at denne graviditet rent faktisk bliver til noget.
Men drømmene bliver hurtig kastet væk igen.

Jeg ville teste den anden dag, men D.D har ret. Det er kun blodprøven, der kan give os det rigtige svar.
Men testen, som ligger i skuffen, skriger højt og længe på mig, hver gang jeg bevæger mig forbi den.

Jeg havde i den føste uge ondt i underlivet dog mest i æggestokkene, og grunden gav ligesom sig selv.
Jeg har haft hovedpine et par gange eller tre.
Jeg har haft kvalme en gang.
Mine brøster er ej så ømme mere. De følger mit normale menstrationsmønster.
Jeg har ikke oppustet mave.

Og mest af alt føles alt bare dødt i min livmoder lige nu.
Jeg tror, jeg er en af de personer, hvor progestanstikpillerne holder min menstration tilbage.

6 comments:

soesterlystig said...

Så tag dog en test!!

Frandse said...

uhhh det er da lidt spændende.
Vil krydse finger for at det er positiv svar der kommer af den blodprøve.

HBT said...

Ja tag den test i hvert fald senest i morgen tidlig - og ihhhhhh hvor er det altså spændende.

Håber jeg kommer herind til en rigtig god nyhed i morgen.

Kh Heidi

Mette said...

Kæreste MS

Det er fuldstændig som at være i ingenmandsland, når man er der og ikke ved, hvad man har i vente...
De få gange, jeg har fået sat et æg op, begyndte jeg enten at bløde inden eller jeg tog en test aftenen før - af den simple grund, at jeg ikke orkede at få et ikke ventet negativt svar i telefonen på arbejdet!

Men søde - jeg krydser SÅ meget fingre for at den er hamrende positiv!

Knus Mette

Amocca said...

ja jeg kan ikke hjælpe her, for jeg fik min mens om fredagen hvor jeg skulle have taget blodprøve om mandagen - så var udemærket godt klar over svaret...

men jeg er enig med søsteren - så tag dog en test - især for vores andres skyld ;)

Amocca

Anonymous said...

Kæreste MS

Jeg havde mens fornemmelser/smerter en hel uge før min positive test og hele tre uger efter. Så længe der ikke er blod, er det håb, siger vi jo! Tag nu den test!