Wednesday, June 15, 2005

Testedag

Ja tænk jeg er nået helt til den 15 juni, altså blodprøvedag, uden selv at teste.
Det er meget godt ikke :-)

Ok stadig intet blod. Så ja efter vores motto i blogland er der jo stadig håb.
Men dens udebliven kan altså stadigvæk være på grund af stikpillerne.

Jeg har fået taget blogprøv forkert blogprøve prøver lige igen blodprøve imorges.
I nat sov jeg rigtig dårligt, og vi kørte ved 6.30 tiden imorges. Det betød, at jeg var nummer tre i køen.
Så nu håber jeg, at de denne gang kan nå at sende svaret afsted til klinikken idag, så jeg ikke behøver at vente på svaret til imorgen.

For de interesserede kan jeg sige, at svaret kan vi ringe om mellem 14 og 15 !

4 comments:

Anonymous said...

Ihhhhh hvor er det spændende m.s. Jeg håber at i får et positivt svar i dag.

Kh Heidi (HBT)

soesterlystig said...

Skriv nu... vi venter spændt!!

Amocca said...

halloooo? klokken er 15! Må vi så få et svar... og helst et godt et :)

kram - en spændt Amocca

Amocca said...

det er jo så løgn - klokken er 16 ville jeg have skrevet!

Amocca - tidsforstyrret