Wednesday, June 15, 2005

Negativ

blodprøve.
Alt føles lige pludseligt tomt for mig, og det meste bliver ligegyldigt.

Jeg føler mig lige nu som den største fiasko i verden.
Det skulle bare ikke være denne gang.

Gad vide om det ville være nemmere at vinde i lotto.

Vi venter med at gå igang igen til efter vores sommerferie i august !
Lige nu er jeg også ligeglad med det.

Jeg føler mig så snydt.
For en stund, havde vi chancen og stod med den i hænderne og lige pludselig blev den bare taget fra os igen.
Jeg synes, det er så uretfærdigt.
Hvorfor må vi ikke være forældre, når vi ønsker os det så højt!

12 comments:

Anonymous said...

Kære M.S.

Du kender mig ikke, men jeg har læst med i jeres alles blogs de seneste par måneder. Føler mig faktisk lidt som verdens største snage-røv :o)

Jeg har selv været igennem 2 x negativ ICSI i foråret og ved, hvor træls og umuligt det hele føles, når det ikke vil lykkes. Føler med dig og din mand og håber, at sommeren bliver god alligevel, og at det vil komme til at lykkes efter sommerferien. Vi skal selv igang igen til august... Pausen skal bruges på kølig hvidvin, hygge og alt det andet, som er sat i bero under behandlingerne.

Kærlige hilsner

Snowie

HBT said...

Åhhhhh nej m.s det var ikke den besked jeg havde håbet at komme herind til igen.

Det er jeg virkelig ked af at høre søde.

Trøste kram og tanker til dig.

Anonymous said...

Kæreste MS. Der er ingen ord der hjælper lige nu. Sender i stedet en stor trøsteknuser

Knus Rikke

soesterlystig said...

Øv for fanden! Det er derfor jeg altdi smugtester - ellers sætter jeg håbet for højt...
Jeg tænker på dig søde!
1000 knus

Amocca said...

åh ms.

krammer til dig - det er jeg virkelig ked af - som du selv sagde til mig for 2 måneder siden da min blodprøve var negativ... så er det tid til alt det forbudte...

men først skal der være tid til at tude øjnene ud af hovedet! det er helt ok at gøre...

og husk nu, at vi er her... jeg er på msn hele aftenen hvis du har brug for en sludder - eller et sted at råbe PIS meget højt...

amocca

Unknown said...

Søde m.s.
Det gør mig forfærdeligt ondt for dig.
Og jeg spørger som du - hvor bliver retfærdigheden af?
KRAM

Mette said...

Kæreste MS

Øv altså - det gør mig ondt at høre at testen var negativ!
Jeg kan godt forstå, at du føler at det hele er uretfærdigt og du er snydt - gid jeg kunne hjælpe...

KNUS Mette

Anonymous said...

Kære M.S

Åhh ord kan ikke beskrive hvad for en følelse jeg sidder med nu. Havde sådan håbet for dig i kunne gå sommeren i møde med en spire eller to.

Jeg kan ikke sige noget der vil trøste, bare håbe og bede til i når sommeren er over har modet med jer igen og troen på I NOK SKAL BLIVE FORÆLDRE!

Kærligst Tine S. (min-mave)

Mira said...

Føler med dig...En stor knuser herfra!

GitteK said...

Årh.... sådan noget gylle-pisse-lårte-skide-møg!

UUHHHF! hvor er det træls!

Kram afsted til dig!

Spirren said...

Tak for jeres ord og tanker piger :-)

Solsikke said...

Åh nej, hvor er det bare uretfærdigt! Jeg håber at du har plads omkring dig til at få bandet og grædt, og SÅ må du i gang med alle de forbudte nydelsesmidler, så du kan få en dejlig sommer alligvel.

Kærlig hilsen
Solsikke