Monday, June 20, 2005

Er jeg svær at forstå ?

Hmn har prøvet at formuleren og forenkle dette indlæg i hovedet, men det forekommer mig meget svært, så her kommer orderne bare i sin egen rækkefølge.

Jeg havde på en eller anden måde forstillet mig en del mere responds på mit sidste indlæg.
Jeg synes, det er mærkeligt. Mange gange kommer der en massse responds på indlæg, som jeg lige præcis ikke havde regnet med, og det modsatte.

Nu er det ikke sådan, at jeg går rundt og regner med, at få responds på min blog evig og altid. Jeg ved, at jeg på ingen måde kan forvente, at andre synes, det er interessant, det jeg skriver, eller at de gidder at bruge ord på det.
Det er min blog, og alt må så selvfølgelig derfor så også stå på min egen regning.

Men når det er sagt eller skrevet, vil jeg også sige, at jeg rent faktisk synes, at vi er gode, her i blogland, til at kommentere og ikke mindst støtte og hjælpe hinanden, idet omfang, der nu er muligt gennem nettet.

Måske endte jeg op med at undre mig, fordi jeg havde brug for at få bekræftet, at det er almindeligt at føle fiasko efter et mislykket forsøg !
Jeg synes selv, at spørgsmålet var klart, men måske var det kun klart for mig selv. Og måske er det ikke almindeligt for alle andre !

8 comments:

Unknown said...

Kære M.S.
Jeg synes faktisk ikke du er svær at forstå, på ingen måde.
Og jeg kender da bestemt fornemmelsen af anderledes respons end forventet...
Når jeg svarer på indlæg er det når jeg synes jeg har noget at give. Desværre har jeg ikke altid noget at give lige når folk har allermest brug for det.
Om du eller jeg eller alle andre er normale det aner jeg ikke, jo faktisk så tror jeg vi er unormalt stædige i vores kamp. Og følelserne der indimellem overvælder os... ville det ikke være mere unormalt ikke at have dem? Eller er det grænsen for det normale i forvejen så forrykket herinde i blogland at det ingen forskel gør? Jeg ved det ikke helt.
Her i Blogland er der uendeligt rummeligt - og endnu mere dejligt varmt end ude i solen.
Masser af KRAM

Amocca said...

som vi har snakket om på msn - så kender vi vist desværre alle til følelsen af at være verdens største fiasko...

Krammer fra Amocca

soesterlystig said...

Undskyld M.S. jeg har været forbandet selvoptaget på det sidste og har travlt med selv at føle mig som en mega failure... men det er sgu forkert af mig, at jeg ikke lige fik sagt til dig, at jeg ogå har det sådan - for det har jeg... bare hvis nogen skulle være i tvivl:-)

Anonymous said...

Hej ven. Nogen gange er jeg lidt langsom i optrækket. De indlæg jeg skriver på min egen blog er ofte flere dage under vejs... så min vane er at snuse rundt, læse hist og her og så vende tilbage om kommentere. Men nogen gange når jeg det bare ikke, for så er der sgu kommet et nyt indlæg.

Knus Rikke
PS. Det er HELT NORMALT at føle sig som en kæmpe fiasko. Men du må love mig at komme dig over det, for det passer ikke - det findes kun i dit hovede.

GitteK said...

Sommervarme...
Jeg synes ikke du er spor svær at forstår, og dine følelser du beskriver kender jeg unægteligt godt...lige pludselig vælter hele læsset, det er hårdt!

Kæmpe kram!

Anonymous said...

Selvfølgelig ønsker vi alle en respons på vores indlæg. Vi ønsker interaktionen, netop derfor en weblog.

Og du er som udgangspunkt bestemt ikke svær at forstå. Overhovedet ikke. Der er bare ikke altid noget at sige, nogen gange er det tilmed sagt før og af andre.

Dog... og her ligger hunden måske nok begravet (for mig i hvert fald). Du har brugt et eneste spørgsmålstegn i dit forrige indlæg, men ret så mange udråbstegn og i et hurtig kig, tænker jeg at du indirekte allerede har givet dig selv svaret, men jeg kan tage fejl!

Anonymous said...

Sådan skal sætningen lyde:

"Du har _ikke_ brugt et eneste spørgsmålstegn i dit forrige indlæg, men ret så mange udråbstegn..."

Anonymous said...

Kære M.S.
Jeg er så ked af at høre at det ikke er lykkes for dig søde... jeg håber du ved je er her for dig, du kan altid mailetil til mig...
jeg kender følelsen af at føle sig som en fiasko og jeg har selv været igennem en behandling og fundet ud af idag jeg ikke er gravid, så det er hårdt, jeg har været igennem 20 forsøg nu, og skal til at betale for et ICSI forsøg i det private. men jeg ved hvad du og din mand går igennem.
jeg krydser finger for dig, hvad så hvornår skal du så prøve igen søde....
god sommerferie og hils manden
Kærlig hilsen Mette Jensen
min email er Mettebligaard@hotmail.com