Friday, April 29, 2005

Det er lige præcis sådan det er

tænkte jeg, da jeg for lidt siden læste Miras indlæg på Søs blog idag.

Lige meget hvor ordentlig og samlet jeg fastholder mig selv til at være i forhold til vores første IVF forsøg, ja så kommer det bare op til overfladen, når det selv vil.

Jeg prøver at styre det, men opdager hver gang, at det er det, der styrer mig.
Gad vide om man nogen sinde få tillært sig at forholde sig til dette behandlingsmiljø og liv på en afslappet måde.

Lige nu synes jeg, at der er ubeskrivelig lang tid til tirsdag og alligevel ikke. Nu vil jeg bare gerne over på den anden side og være for alvor igang og alligevel ikke.
Jeg tør ikke 100 % at sige ja tak til de nederlag, der måske følger med....

2 comments:

soesterlystig said...

Uuuh M.S. venter i spænding lige her indtil tirsdag...
Forstår fuldt ud, hvad der foregår i din øverste etage. Min læge har altid sagt til mig, at der er større sandsyndlighed for at det nok skal lykkes, end der er for det modsatte. Og det er jo en dejlig videnskabelig tilgang til tingene....
Mange tanker Søs

Amocca said...

hej MS

så fandt jeg dig også igen :) - dejligt

skal lige have ændret linket til dig inde på min blog :)

krammer til dig

amocca