Monday, May 02, 2005

Tømmermænd

Lørdag havde vi planlagt at være sammen med nogle af vores nære venner.
Vi havde taget dyne med.
Vi havde brug for at komme væk hjemmefra, væk fra alle de ting, der desværre forgår i den nærmeste familie i øjeblikket.
Det var rart og rigtig godt at være sammen med dem og væk fra alt det herhjemme.

Ydeligere havde jeg joket med, at det måtte være oplagt at drikke hjernen ud, eftersom jeg forhåbentlig ikke skal nyde alkoholiske drikke i laaaaang tid nu :-)

Vi hyggede og festede til klokken blev 6 om morgen.
Vi inviterede dem også ind i vores behandlingsverden. Det er rart at have delt det med et vennepar, de ved nu, hvordan vi har det.

Jeg drak mere end kroppen åbenbart kunne kapere. Så igår havde jeg for alvor tømmermænd, og jeg var bare dårlig.
Jeg opholdte mig ved toilettet alt for meget. Øv jeg kan ikke huske nogensinde at have været så dårlig.
Føj jeg lovede mig selv aldrig at ende der mere.

Så nu har jeg på alle måder givet slip på kontrollen.
Jeg er om noget klar til imorgen - klar til at komme igang med behandlingen.

Here we go....

5 comments:

soesterlystig said...

Ydrk.. havde selv lidt tømmermænd i lørdags - efter indtagelse af meget få genstande i fredags. Jeg er faldet af på den - sådan var det ikke i gamle dage, da jeg var bartender. Men heldigvis var det ikke noget en dejlig burger ikke kunne klare..mmm...
Håber du er på toppen igen?
Knus Søs

Mette said...

hæ hæ... Du skal nok komme til at se meget til tønden igen... Bare af andre årsager:)

Knus Mette

Mira said...

En go' druktur er nu ikke at foragte. Jeg gør det selv alt for sjældent, men jeg synes nu heller ikke jeg kan tåle så meget som jeg kunne engang :-)

Anonymous said...

Det lyder ellers som om I har haft det rigtigt skægt. Der findes det der nye antitømmermænds produkt KGB - er der nogen som har prøvet det? Måske var det en løsning en anden gang.

HBT said...

Pu ha sikke en fest hva - håber kroppen har det bedre nu.

Jeg er også interesseret i at høre om erfaringer med KGB (fedt navn forøvrigt) - sidst jeg var ful i august sidste år (pu ha det er ved at være længe siden) der havde jeg også monster tømmermænd dagen efter - så et mirakel middel til de få gange man virkeligt går til den ville da være rart.

Knus