Sunday, March 09, 2008

Gravid

Nu har jeg indenfor den sidste uge blevet spurgt af to "profeesionelle" indenfor kroppen og psykens funktioner, om jeg er sikker på, at jeg ikke er gravid. Den første tænkte jeg bare, fjollede dig selvfølgelig er jeg ikke gravid, men altså den næste her tænkte jeg ja det er jeg ret sikker på jeg ikke er, for jeg har jo lige haft min menstartion. Jeg tror nu bare, at alle symptomerne skyldes de omstændigheder, jeg befinder mig i lige nu...
Men altså det kunne da være dejligt, hvis det var tilfældet, det gav mig ihvertfald nogle få minutters dejolig drømmeri....

3 comments:

Anonymous said...

Det er ikke så tosset at drømme

Frøkenhat said...

Det ville da bare være dejligt, hvis de havde ret...

Vibstjert said...

Sikke dejlig drømmerier, er der hormoner på spil, eller er det bare forårsfornemmelser?
Jeg har ikke set din kommentar på min side, men min mail er vibs_lentz@hotmail.com. Det ville da være skønt hvis du har et vidundertip.
God påske, kh V