Saturday, October 06, 2007

Lungebetændele

Øv trolden har lungebetændelse. Natten mellem torsdag og fredag røg far på sofaen, og lillemanden i den store seng ved siden af sin mor. Han fik det rigtig skidt og var vågen hver ½ time hele natten. Fredag fik vi en tid hos lægen, og nu er han på pencelin og inhalator til hjælp til at kunne trække vejret. Hvor godt vi kom så hurtigt afsted til lægen. Hvis ikke det var blevet merkant bedre søndag, skal vi igen kontakte lægen. Men jeg synes, at han har det meget bedre allerede.
Til aften faldte han i søvn ved mig, og inden han gav sig til at sove havde han klappet talrige takter med sine små hænder:-) Jeg tror, han er klar til egen seng igen Mandag:-)

7 comments:

Anonymous said...

Stakkels lillemand og stakkels lillemands forældre. Jeg ønsker ham rigtig god bedring.

Kram

QVINDEN said...

God bedring med junior.

Anonymous said...

Stakkels lille fyr. Alle kan få brug for at sove i mors seng. Jeg håber at du vil give ham lov så længe han er skidtmads.
Og god bedring.

Frøkenhat said...

Nååååårhhh! Håber han er ved at komme ovenpå...

Mette said...

Øv, det er bare ikke rart. Hverken for mor, far eller barn.
Lad ham komme ovenpå inden I starter med at sove selv igen - Johanna havde det i foråret og det tog en lille uges tíd førend hun var frisk igen!

Monja said...

God bedring med den lille fyr.

Frandse said...

puha håber det er blevet bedre og at han snart bliver glad for sin egen seng til at putte - det er bare så hårdt.