Thursday, September 21, 2006

Elsker at leve livet

Lad mig starte med at sige, jeg er så lykkelig. Det er overvældende for mig at føle mig så lykkelig. Så stadig græder jeg en tåre eller to hver dag, når jeg mærker den lykke, der bor solidt inde i mit hjerte.
Tænk engang jeg har verdens dejligste drengebarn her hos mig hele tiden, han er min, og ingen kommer og tager ham, han er ikke til låns men bare min dreng. Jeg forstår nok ikke helt endnu, at lige præcis jeg skal have lov til at være mor til ham.
Så har jeg ydeligere verdens bedste og dejligste mand, min mand som er den bedste far, nogen kunne ønske sig på denne jord.
Han forguder sin søn på en måde, jeg ikke troede var mulig, og han giver sin kone så meget omsorg, og elsker hende på en helt eventyrlig måde.
Jeg græder egentlig lige nu, men det er fordi, jeg er så glad for livet, og alt det det giver mig.
Jeg er så taknemlig for at få lov til at opleve, denne ubeskrivelige del i mit liv.
Hvor er jeg heldig mere end heldig.
Hver dag studerer jeg min dejlige søn, hans mimik, hans lyde og hans milde og lyse sind.
Åh hvor jeg dog allerede elsker den dreng. Alt andet er ligegyldigt, sådan føles det ihvetfald. Lige nu, og i den sidste uge, er min skønne dreng og hans far verdens navle for mig. Alt kunne gå i stå udenfor, og jeg ville ikke opdage det!

Tak til alle Jer her i blogland, der bare har været der og støttet mig, hver gang jeg havde brug for det.

12 comments:

Mette said...

Jeg kan helt mærke din glæde i min mave:)

Jeg havde det på fuldstændig samme måde, da jeg blev mor til Amalie - verden kunne have gået under (og det gjorde den jo næsten også - 11. september 2001) uden at jeg opdagede det - eller fældede det nogen interesse! Hold da op hvorjeg var ligeglad - jegb så kun én ting - min dejlige lille pige!

Pas godt på jer selv!

Knus herfra

Snowie said...

Hvor er det stort MS, og hvor er det dejligt at læse om din ubetingede positivitet, varme og kærlighed til sønnen og manden!

Nyd det. For dælen, nyd det! Hvert sekund!

Det største kram fra S!

Solsikke said...

Kære MS, hvor er det dejligt at læse. Jeg kan mærke din kærlighed til sønnike, og det gør helt klart livet en smule bedre for alle os omkring dig.

Nyd det!

Knus,
Solsikke

Anonymous said...

Jammen, livet går jo i stå omkring en. Ingenting andet end barnet betyder noget. Det er så intenst, som den vildeste forelskelse.

Den største oplevelse her på jorden. Skønt at læse om at du er så lykkelig!

Monja said...

Ej, hvor herligt at du er så lykkelig. Det fryder mig meget. Jeg har det også sådan hver eneste dag. Når jeg kysser mine små drenge godnat, så flyder jeg også bare over af lykke. Der findes intet, der kan beskrive en sådan lykkerus. Jeg håber de gode og lykkelige tide varer ved for jer alle tre.

Mange kærlige knus fra Monja

soesterlystig said...

Selv tak din heldige kartoffel:-) Er ovenud begejstret på jeres vegne...
KÆMPEkrammer

MariaG said...

Stort tillykke med din lille søn!! Hvor glæder jeg mig til at opleve den samme lykke om nogle måneder!!

Stort knus Maria

Frøkenhat said...

Snøft. Hulk, hulk, hulk. Snøft...

Tørrer lige øjnene og holder i stedet fast i det smil, der formede sig om min mund, da jeg læste dit indlæg. Hvor er det skønt. Og hvor er det dig vel undt med al den lykke.

HBT said...

Åhhh hvor er det bare et skønt indlæg at læse. Så dejligt og livsbekræftende.

stubbornmom said...

Åh tillykke, åh det er så dejligt, åh jeg føler med dig og det ved du godt passer - nu er dine gode følelser, jeg føler med på.
Livet er smukt.
Jeg tuder også stadig over mine børn. Det holder ikke op. Nogensinde.
De er det smukkeste på jorden!

KÆMPE LYKKEKRAM FRA STINA (der har verden allerallerbedste mand ;-))

GitteK said...

Jamen det er så dejligt! så stort og så fantastisk! og den der *uuuuuh* følelse i maven -ja gennem hele kroppen, hvor det hele sitrer og dirrer....ja den holder aldrig op!

Det er lige præcis DERFOR at det absolut er 100% værd at kæmpe for!

Kram til jer alle 3!

Amocca said...

mange gange tillykke ... jeg sendte dig faktisk en sms dagen efter du havde født (troede jeg) men jeg fik en retur der sagde at jeg vist havde fået forkert nummer...

ups...

men krammer til dig og din lykkelige familie