Monday, July 24, 2006

Barselsbesøg

Vi har igår været på barselsbesøg. Første gang i tre år, hvor jeg ikke var misundelig eller ked af det i forbindelse med et barselsbesøg.

Det jeg tænkte mest på var faktisk, at det lille barn havde ligget isin mors mave i så lang tid og var nu kommet ud.
Jeg var så forundret over, hvordan det lille menneseke kunne ligge sammenkrøllet i maven på sin mor.
Straks tænkte jeg selvfølgelig på Spirren, og at den også må ligge lidt sammenkrøllet.
Jeg forstår faktisk slet ikke, at det overhovedet er muligt at føde så stort et hoved og en krop. Av for fand.. siger jeg bare....

Det føltes så urealistisk, at det næste gang er os, der sidder med et lille barn i armene!
Jeg fatter det faktisk ikke, mon jeg gør det, når jeg har født?????

1 comment:

Anonymous said...

Så tror jeg, at det langsomt nok skal gå op for dig :)