Saturday, September 10, 2005

Alle tårene der er i vejen

Jeg har idag været ude at shoppe med min søster

Jeg har i meget lang tid kunne lukke af, når det gjaldt graviditeter også i forhold til min søster.
Det er et stykke tid siden, vi sidst har været sammen, og maven er selvfølgelig vokset en del.

Det har været sejt for mig idag.
Jeg græd flere gange indvendigt, jeg er så misundelig på hende.
Jeg havde mest af alt lyst til at sætte mig ned i forretningen flere gange midt på gulvet og bare hyle, hyle til der ikke var flere tåre tilbage.

Jeg følte mig så alene og så langt væk fra alting.
Jeg blev pludselig bange, bange for aldrig at få lov til at opleve at være gravid og at kunne sidde og nusse min tykke mave.
Det gør ondt på mig langt langt ind i mig selv.

Hvornår mon denne smerte holder op?

5 comments:

Amocca said...

Åh ven!

Jeg ved ikke hvornår det holder op... desværre...

amocca

Unknown said...

Gid jeg kunne love dig at smerten var væk i morgen, men...
KRAM
PUK

HBT said...

Jeg ved desværre heller ikke hvornår det holder op - måske det først stopper når man er på den anden side.

Trøsteknus til dig.

HBT said...

Jeg ved desværre heller ikke hvornår det holder op - måske det først stopper når man er på den anden side.

Trøsteknus til dig.

QVINDEN said...

Cheer up :-)