Thursday, June 30, 2005

Blogdag

Som overskriften fortæller, skal denne post handle om at ses i blogland.
Jeg har af og til forstillet mig at mødes med andre i blogland. Jeg tror faktisk, at det kunne være ganske fornøjligt, hyggeligt og givende !
Nu kunne jeg skrive mange linjer om fordele og ulemper ved at ses. Men det gidder jeg egentlig ikke.

Jeg vil hellere kaste ideen frem på bordet og undersøge, hvor mange der har de samme tanker om at ses, for der må da være andre end mig !

PIGER ER DER STEMNING FOR AT SES I BLOGLAND ?????????

10 comments:

Amocca said...

JEg stemmer for at vi finder ud af hvor Puks sommerhus ligger og så tropper vi allesammen op med kaffe og kage ;)

Amocca

Mira said...

jeg er med :-)

HBT said...

Jooooo det kunne da godt tænkes alt efter hvor det skal afholdes.

Anonymous said...

Som du ved fra tidligere vil jeg gerne ses. Har ikke kommenteret meget på div blogs i den senere tid, men jeg læser stadig med, og vil stadig gerne mødes.

Stine

Anonymous said...

Ja, da! Det ved du jo :-)

Frandse said...

Jeg med, det kunne være rigtig hyggeligt. Jeg kommer gerne med en rigtig klam kage.

Solsikke said...

Nu er jeg helt spritny i blogland, men jeg ville da meget gerne møde jer. Men hvor bor I henne i landet - det skulle aldrig være hovedstadsområdet vel (håbe - håbe)?

Knus,
Solsikke

Amocca said...

øv så sidder man her på msn og dingler og så er du her ikke ;)

amocca

HBT said...

Ja hvor er du m.s det er længe siden vi har set dig nu.

Knus

Spirren said...

ja ja jeg er her stadig :-) har bare været på arbejde hele ugen, læs fra 10-23..

Knus