Thursday, May 12, 2005

På den anden side

er græsset vel bare grønnere.....

Sådan er det i mit hoved for tiden.
Nu går jeg som en omvandrene zombie og bare VENTER.

Jeg venter på, at menstrationen bryder ud i lys lue. For hvis den gør det, så ville det jo være nemmere. Så ville jeg være sikker på en scanning næste onsdag.
Men hvis nu den kom nu, så ville det næste venteprojekt jo være stimuleringen, hvis nu jeg bare kun havde brug for 7 dage, så ville det helle være nemmere. Det ville det rent faktisk, da jeg er med i et "projekt" der indebærer en tur til udlandet i første weekend i Juni.
Så kommer ægudtagning og oplægning, så er der g-ventetiden...

Jeg ved godt, det at være i fertilitetsbehandling = venteposition i størstedelen af tiden. Det er egentlig også ok, jeg kan jo ikke lave det om alligevel.

Men hvorfor er det, at man altid har nemmere ved at forholde sig til det, man lige præcis ikke har. Det der altid er lige rundt om hjørnet bare på den modsatte side af, hvor man selv befinder sig.

No comments: