Friday, April 22, 2005

Tilbage

Så er jeg tilbage i blogland.

Desværre har jeg af personlige årsager måttet slette min gamle blog og starte op på ny.

Jeg har været væk i nogle dage, og det er meget overvældende at opleve al Jeres omsorg på tæt hold i form af mails osv.
Tusind tak for Jeres tanker. Hvor er I dejlige.

Alt i alt er det egentlig lidt svært for mig at kunne beskrive helt præcis, hvordan jeg har det.
Men hold da op, hvor er jeg heldig at være en del af et så stærkt fællesskab, hvor man bla. oplever et medansvar for hinanden, der strækker sig langt ud over det sædvanlige.

Jeg bliver nød til at gentage mig selv. Tak for jeres støtte og varme omsorg.... I er bare kanone tøser, og jeg er meget glad for at have mødt Jer.

4 comments:

Anonymous said...

Godt at se dig tilbage. Du havde jo gjort os helt nervøse

Mette said...

Kære MS.

Du har været savnet... Eller dvs. du har jo lagt beskeder men din blog har været væk og jeg blev lige lidt nervøs... Godt du er tilbage!

Knus Mette

Unknown said...

Velkommen hjem!
Godt at se dig igen.
PUK

HBT said...

Hej MS

Dejligt at "se" dig igen - som du jo selv skriver har du været savnet.

Vi kan da ikke undvære dig ;-)

Knus