Thursday, December 06, 2007

Hjemme igen

Vores læge sendte os videre til børneafdelingen, da han var bekymret for så mang dage med diarre og manglende væske.
De var rigtig søde på sygehuset, og vi blev modtaget godt.
Han kvikkede selvfølgelig endnu en gang op, da vi ankom. Så følte jeg/vi os lidt dumme og at vi spildte deres tid, sådan så de heldigvis ikke på det. Lægen undersøgte ham, men sygeplejesken pustede sæbebobler for trolden.
Han brokkede sig højlydt og gad bare ikke mere, det værste var, da de skulle tage blodprøver. Der skulle jeg ligge med ham i sengen og holde ham, mens han skreg og kæmpede imod. Vi fik lov at tage hjem, og de ville kontakte os i forhold til blodprøverne, hvis .han skulle i behandling endnu en gang med pecilin. Vi skulle kontakte dem, hvis han blev dårligere indenfor de næste 24 timer.
På sygehuset fik han flødeis, og han var vild med det. Sygeplejesken gav os de sidste to med hjem - sød tanke. Når men han var temmelig afkræftet, da vi tog hjem og sov hele vejen hjem. Desværre vågnede han, da vi stoppede bilen, og han ville ikke sove videre i barnevognen.
Men det har været en rigtig god aften. Han har virkelig taget drejnig og er livet fantastisk meget op. Så nu håber og beder vi til, at han har været helt ned, for igen nu snart efter to måneder igen kan komme på toppen 100 %.

Moderes humør er meget bedre, energien dog stadig i bund. Jeg har taget en barn sygedag imorgen og håber, at vi alle får lidt energi igen.

Mit humør røg i top, da et rigtig dejligt menneske, fortalte mig om hendes graviditet. Jeg er så glad på hendes vegne :-)

1 comment:

QVINDEN said...

Pu ha sikke en omgang. Jeg håber, at trolden snart bliver helt frisk igen - og at moderen får lidt søvn :-)