Sunday, July 15, 2007

8 ting om mig!

Hmn Rikke har jo sørget for at jeg er blevet tagged, so here we go...

#1 planlagde en gang fremtiden sammen med en australier, efter at have opholdt mig i landet i 7 måneder, og kendt ham i 5 af dem. Han bakkede dog ud, da jeg, efter et år, stadig holdt fast i, at han skulle bo her i Danmark i minimum et år for at lære min kultur at kende.

#2 Har boet 3 forskellige steder i mit liv.

#3 Jeg tror på noget af det, der er mellem himmel og jord. Fik læst mine hænder i 2005, og fik af vide, at jeg ville føde et barn i September 2006, er blevet læst igen og fået af vide, at jeg på naturligvis igen vil være gravid efteråret 2008/starten af 2009!

#4 Jeg var mere en dreng end en pige, da jeg var barn.

#5 Ville en gang gerne have læst psykologi på universitetet, men mit gennemsnit nåede aldrig op i nærheden af den krævede karakter for at kunne komme ind på universitetet.

#6 Jeg er rigtig god til at planlægge og organisere.

#7 Jeg er den yngste i min søskendeflok.

#8 Mit højeste ønske som barn var at få lov til at gå i et tømt bassin i en svømmehal. Jeg kunne stadig godt tænke mig det !

Så er det jo mig, der har muligheden for at tagge :-). Legen er hermed givet videre til Frøkenhat, Solsikke og Mira

1 comment:

Frøkenhat said...

Det lyder da bare helt perfekt med endnu en graviditet i 2008. Glæder mig til at høre, om det kommer til at passe.