Monday, October 10, 2005

Ingenting at skrive om!

Der er temmelig stille på min blog i øjeblikket.
Det er ikke fordi, jeg ikke gidder at skrive, men jeg ved bare ikke, hvad jeg skal skrive om.
Der sker ikke så meget i forhold til den infertile del af mit liv.
Så egentlig går jeg bare og venter og venter, på at menstrationen viser sig, så vi kan få tilmeldt os endnu en gang.

Jeg frygter ikke at skulle igang med næste forsøg, og jeg glæder mig heller ikke helt vildt.
Jeg er bare midt imellem, og det nyder jeg, så længe det varer. For jeg ved, at det hele vil ændre sig igen om et stykke tid.

3 comments:

Anonymous said...

OpenDocument gathers worldwide support
The Fellowship, formed in September, has attracted support and interest from around the globe.
Find out how to buy and sell anything, like things related to private road construction on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like private road construction!

Amocca said...

Det skal du ikke være ked af - samme problem her... venter på mens og er ved at drukne i eksamenslæsning

Glæder mig til vi (forhåbentlig) skal følges...

Amocca

Anonymous said...

Det kommer og går. Jeg har lavet flere indlæg af den slags: Nu gider jeg ikke blogge mere - farvel og tak. De er bare aldrig blevet posteret for pludselig sker der noget man bare MÅ skrive om.

Imellemtidenn - god pause