Tuesday, May 24, 2005

Oppustet mave og kvalme

De sidste to dage har jeg haft kvalme, efter jeg har haft spist noget. Idag synes jeg at have det hele tiden.
Min mave puster sig gevaldigt op. Der er ingenting, når jeg ligge ned eller ihvertfald har ligget ned hele natten. Men så snart jeg står op og kommer igang, bliver maven oppustet.
Igår havde jeg lidt diarre dog kun en gang. En gang (i forgås) efter jeg har haft taget sprøjten, har jeg været svimmel i den grad, at det hele kørte rundt for mig.

Jeg er lige kommet i tanke om begrebet overstimulering og har læst om det endnu en gang i behandlingsvejledningen.
Overstående beskrivelse passer på en overstimulering. Men det kan man da ikke allerede efter fem dage - kan man ?????? Hjælp mig...
Jeg har ikke vægtøgning, eller det regner jeg ikke med. Men jeg har ikke vejet mig de sidste par dage.... Nu tør jeg da slet ikke.


Jeg har lige talt med klinikken. Det kan ikke være overstimulering, da den først kan indtræffe efter ægløsningsprøjten.
Sygeplejesken vil vende det med lægerne og vende tilbare senere.
Jeg skal alligevel tale med dem senere i forhold evt. regulering af dosis afhængigt at blodprøvens svar, som jeg fik taget igår.

3 comments:

Amocca said...

mystisk! Jeg havde overhovedet ingen bivirkninger af opturen, andet end et ømt maveskind...

Jeg håber de finder ud af hvad der er los - for det lyder da ikke rart

Amocca

soesterlystig said...

Jeg havde heller ikke de store bivirkninger, men oppustet mave og en smule diarre er vidst ikke unormalt. Men det tyder da på, at der sker noget derinde...

Anonymous said...

Der behøver jo ikke være en sammenhæng. Man kan også blive helt almindeligt gammeldags syg...